فرماندهان و سربازان نمونه یکان‌های آموزشی نزاجا تجلیل شدند

آمار مطالب

کل مطالب : 870
کل نظرات : 52

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 11
باردید دیروز : 7
بازدید هفته : 18
بازدید ماه : 18
بازدید سال : 212
بازدید کلی : 8920

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آرامش بهاری و آدرس aramesh_bahari.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : صادق
تاریخ : سه شنبه 21 فروردين 1395
نظرات
 
 
 
 
 
   
فرماندهان و سربازان نمونه یکان‌های آموزشی نزاجا تجلیل شدند

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر سرتیپ احمد رضا پوردستان، فرمانده نیروی زمینی ارتش در مراسم جشن سربازی در تیپ 123 تکاور در پرندک ضمن تبریک 29 فروردین، گرامیداشت روز ارتش و حماسه‌آفرینی‌های نیروی زمینی قهرمان اظهار داشت: یکی از واژه‌هایی که در تمامی فرهنگ‌ها با قداست و احترام یاد می شود، کلمه "سرباز" است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به معنای سرباز گفت: اینکه گفته می شود «سرباز امنیت مرز است» معنا و مفهوم درستی است؛ اما بهتر آن است که بگوییم «سرباز مرز امنیت، آرامش، استقلال و حفظ تمامیت ارضی است».

امیر پوردستان در ادامه خاطرنشان کرد: این سربازان هستند که سینه مردانه خود را در مقابل آماج گلوله‌های دشمنان سپر می کنند؛ تا مردم در امنیت، آرامش و آسایش باشند.

وی در ادامه گفت: ما سالهای دفاع مقدس و رشادت‌های رزمندگان اسلام به ویژه سربازانی که بی ریا وارد میدان جنگ شده و در راه اسلام و قرآن به شهادت رسیدند یا به اسارت درآمدند را هیچ‌گاه فراموش نخواهیم کرد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش افزود: روزهای ابتدایی جنگ برای ارتش به ویژه نیروی زمینی روزهای بسیار سختی بود. بسیاری از یکان ها با کمبود نیرو و بسیاری نیز در مناطق مختلف کشور به ویژه در غرب درگیر ضد انقلاب بودند و در این میان وجود سربازان غیور و متدین و ولایت‌مدار سبب شد خلأها پر شود و یکان های ارتش جان تازه‌ای بگیرند و هشت سال در مقابل دشمن تا بن دندان مسلح ایستادگی کنند و به راستی 40 هزار شهید سرباز نیروی زمینی گواه بر این مدعی است.

سرتیپ پوردستان در ادامه با تأکید بر نقش سربازان در حفظ و صیانت از مرزها تاکید کرد: در حال حاضر سربازانی که در مناطق مرزی جلوه‌های رشادت و مردانگی را همچون سال های دفاع مقدس حفظ کرده اند اگر بیشتر از رزمندگان آن دوران نباشند، کمتر نیستند.

در پایان این مراسم به تعدادی از خانواده شهدا، سربازان نمونه و فرماندهان نمونه یکان‌های آموزشی نزاجا هدایایی به رسم یادبود اهدا شد.



تعداد بازدید از این مطلب: 249
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود